طراحی سایت - سئو سایت و تولید محتوا با شرکت کد سئو

فرایند نوشتن محتوای در 7 مرحله


iranseo 21 تیر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

Bootstrap بازاریابی محتوا و تلاش های توسعه محتوا خود را با این راهنمای 7 مرحله ای به توسعه محتوا. از وبلاگ نویسی گرفته تا ترفیع، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

شايد شنيده باشي که ‘محتوا پادشاهه’ شاید شما حتی از بازاریابی ورودی شنیده اید.

اما همه اینها حتی به چه معناست؟

شما آگاه باشید که تغییر پا است که آن را به چگونه مردم تصمیم گیری خرید می آید. اصالت همه چیز است.

مردم نميخوان بهش فروخته بشن . آنها از دروغ های موعود و آشکار بیش از حد متورم شده اند. آنها می خواهند تحقیقات خودشان را انجام دهند و تصمیم آگاهانه خودشان را بگیرند.

بنابراین، چگونه می توانم شما را با چشم انداز آگهی خجالتی در طول مرحله تصمیم گیری ارتباط برقرار کنید؟

شما محتوایی را که در جستجوی آن هستند به آنها خدمت می کنید، زمانی که آنها در جستجوی آن هستند. این کار به ناشران اجازه می دهد تا مکالمه فروش را کنترل کنند تا خوانندگان به جای رقیب شما از شما خرید کنند.

یکی از موثرترین راه ها برای کنترل مکالمه فروش از طریق توسعه محتوا است.

این مقاله مبانی توسعه محتوا را توضیح می دهد، سپس به استراتژی بازاریابی محتوای اثبات شده ۷ مرحله ای اینتر شیرجه می زند.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا فرایند ایجاد محتوا برای یک وب سایت از ابتدا تا پایان است. شما همچنین ممکن است از توسعه دهندگان محتوا شنیده می شود. اصطلاح ‘توسعه دهنده محتوا’ برای اشاره به توسعه دهندگان وب نیز به کار می رود، اما در این مقاله، ما تنها بر توسعه محتوا تمرکز می کنیم – نه طراحی یا برنامه نویسی.

توسعه محتوا شامل موارد زیر است:

توسعه محتوا با بازاریابی محتوا قابل تعویض است.

محتوای وب می تواند هر چیزی از های وبلاگ به اینفوگرافیک به فیلم ها.

برخی از آژانس ها و تولیدکنندگان محتوای آنلاین تنها یک یا دو مرحله از فرایند بازاریابی محتوا را اداره می کنند. به عنوان مثال، آنها نوشتن را مدیریت می کنند، اما خفه یا منتشر یا ترویج نمی کنند.

با این حال ، استراتژی توسعه محتوا موثر است بسیار بیشتر از فقط نوشتن و یا فقط جستجوگرها.

محتوای خوب تنها می تواند شما را تا کنون – بدون استراتژی درست، و یا با روش های ارتقاء اشتباه، هیچ قرار است برای دیدن صفحه وب شما صرف هفته ها در حال توسعه است. در اینتر، ما ارائه یک راه حل توسعه محتوا به نوبه خود کلید متمرکز بر محتوای وبلاگ فرم طولانی طراحی شده برای افزایش ترافیک جستجو.

این کار سخت است، اما مزایای بازاریابی محتوا غیر قابل انکار است.

اگر شما به دنبال یک راه حل DIY برای بازاریابی محتوا، در اینجا زیر چشمی در روند هفت مرحله ای ما برای توسعه محتوا است.

1. جمع آوری اطلاعات

اولین گام در توسعه محتوا همیشه جمع آوری اطلاعات تا حد امکان است.

هنگامی که ما در حال کار با شرکت ها، ما جمع آوری اطلاعات در:

جمعیت شناسی هدف
رقبای کلیدی
عملکرد سایت گذشته
اهداف سایت
اطلاعات دیگر منحصر به فرد مشتری
ما يه جورايي ديوونه اطلاعات هستيم، پس هر چي اطلاعات و آمار بيشتري داشته باشيم، بهتره.

Google Analytics و Search Console ابزارهای بسیار خوبی برای نگاه کردن به داده های در محل هستند. SEMRush رفتن به ابزار ما برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است. و این سخت است به ضرب و شتم Ahrefs زمانی که آن را به تجزیه و تحلیل backlink می آید. Moz یکی دیگر از ابزار مفید برای نگاه کردن به اقتدار دامنه است.

ما همچنین سوالاتی در مورد صدای برند، اهداف بازاریابی، انتظارات و بیشتر می پرسیم.

دلیل جمع آوری اطلاعات بسیار این است که ما می توانیم تصمیم گیری داده محور در مورد چه موضوعاتی برای پوشش.

 

2. تجزیه و تحلیل موضوع وبلاگ و منبع

هنگامی که ما جمع آوری اطلاعات تا آنجا که ممکن است، آن زمان برای شکستن آن را به اطلاعات قابل عمل است.

یکی از مفیدترین قطعات اطلاعاتی که باید به آن نگاه کرد، عملکرد رقیب است. ما به این نگاه می کنیم که چه صفحاتی در سایت یک رقیب ارگانیک ترین ترافیک را رانندگی می کنند. ما در مشخصات backlink نگاه کنید, طول, و کیفیت آن صفحات و تعیین اینکه آیا ما می توانیم از رقابت پیشی.

در مثال بالا، ما در ‘سایت:thebalance.com’ به کاشف محتوای Ahref متصل برای دیدن صفحات بالا انجام خود را.

شما متوجه خواهید شد که قطعه بالای محتوا 943 کلمه است، که نه چندان طولانی (با استانداردهای ما). اما امتیاز دامنه ۸۹ (از ۱۰۰) است، و ۶۱۴ دامنه به این صفحه پیوند می دهند که رتبه بندی آن را بسیار سخت می کند. اگر سعی می کردیم از این thebalance.com کنیم، به دنبال فرصت های دیگری می بودیم.

از آنجا از تعداد انگشت شماری از روش های دیگر برای پیدا کردن موضوعات اضافی برای نوشتن در مورد استفاده می کنیم:

پژوهش کلید واژه راه حل محور

تجزیه و تحلیل موضوع رقیب غیر مستقیم
تجزیه و تحلیل موضوع Quora
تیم ما متخصص در آنچه که ما به عنوان بالای محتوای قیف اشاره می کنیم. با این حال، بسیاری از انواع دیگر از محتوا وجود دارد که ما کسب و کار ها را تشویق به نوشتن در مورد نیز هست.

هنگامی که ما یک لیست از کلمات کلیدی است که برای مقالات مربوطه ساخته شده است، ما آنها را به یک صفحه گسترده وصل به تجزیه و تحلیل آنها را بیشتر. ما یک «نمره کلمه کلیدی» را بر اساس عوامل مختلفی اختصاص میدهیم. این باعث می شود گام 3 از فرایند بسیار سریع تر است.

3. Strategize

در مرحله استراتژی بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و تقویم تحریریه را می سازیم.

تحویل دقیق توسط صنعت مشتری و اهداف رشد متفاوت است. با این حال، انتخاب پیش فرض ما این است که هر ماه دو یا چند مقاله ۲۰ کلمه ای برای هر مشتری بنویسیم.

حجم رقابت و جستجو از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت خواهد بود، و هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی سیستم خاص خود را برای تعیین رقابت دارد. به عنوان یک نقطه شروع، ما به دنبال کلمات کلیدی است که دریافت 50 جستجو در ماه و Ahrefs کلمه کلیدی نمره دشواری 0-10.

داشتن یک زمان آسان پیدا کردن ده ها موضوع وبلاگ؟ باریک است که پایین به 100 جستجو در ماه و نمره مشکل کلمه کلیدی از 0-5.

چه خواهد بود حجم جستجو خوب و رقابت کم در نظر گرفته شود؟ این واقعا در صنعت شما متفاوت است. برای صنایع کوچک، حجم جستجو ۵۰۰ بسیار عالی است. اگر شما ماهی بزرگتر به سرخ کردن، به دنبال شرایط با بیش از 2،000 جستجو ماهانه.

شروع با آن موضوعات و کار برای ساخت مشخصات backlink و اقتدار دامنه خود را.

هنگامی که شما ساخته شده است تا مشخصات backlink مناسب و معقول، شما می توانید شروع به هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش بالاتر (بیشتر در فرایند تحقیقات کلمه کلیدی ما در اینجا).

بسته به اهداف مشتری، ما همچنین ممکن است تصمیم به کار بر روی یک کمپین لینک سازی برای به حداکثر رساندن تاثیر محتوای ما.

مرتبط: آیا باید یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کنید تا کسب و کار خود را مقیاس کنید؟

4. نوشتن

مرحله نوشتن بسیار خود توضیحی است. در اینجا جایی است که شما نوشتن بیشتر kickass قطعه ای از محتوا ممکن است.

اگر می خواهید رتبه خوبی داشته باشید، محتوای شما باید بهتر از هر نتیجه دیگری در صفحه اول گوگل باشد.

اين يعني هر چي بيشتر، بهتره. محتوای طولانی تر رتبه بهتری دارد و لینک های پشتی بیشتری را جذب می کند، احتمالاً به این دلیل که آموزنده تر است و موضوعات مرتبط تری را پوشش می دهد.

نمودار از مطالعه محتوای Backlinko

سعی کنید به کلمات کلیدی و یا دیگر نشانه های رتبه بندی در طول مرحله نوشتن تمرکز نیست. به یاد داشته باشید، شما می خواهید مردم را به خواندن و لذت بردن از محتوا در درجه اول. موتورهای جستجو باید پس از فکر در طول فرایند نوشتن.

خودتان را در کفش خواننده قرار دهید. به این فکر کنید که چرا آنها یک موضوع را جستجو می کنند، و آنچه را که می خواهند در پاسخ به آن پرس و جو جستجو بخوانند. سپس قطعه ای از محتوای با کیفیت بالا تولید کنید که قصد جستجو را راضی می کند و این باعث جلب خواننده برای به اشتراک گذاشتن خواهد شد.

اگر تازه وبلاگ نویسی می کنید، این راهنما را در مورد چگونگی نوشتن اولین وبلاگتان بخوانید.

5. بهینه سازی نشر

هنگامی که مرحله نوشتن کامل شد، ما به بهینه سازی موتور جستجو و انتشار حرکت می کنیم.

اینجاست که چیزهایی مانند خواندنی بودن، شمارش کلمات، کلمات کلیدی مرتبط و بیشتر را در نظر می گیریم تا محتوا برای موتورهای جستجو (و مردم!) جذاب تر شود.

اگر شما واقعا می خواهید برای رفتن به پایین سوراخ خرگوش، یادگیری در مورد TF-IDF، یکی از متدولوژی های بهینه سازی مورد علاقه ما است. به نظر پيچيده مياد. و هست. اما این فوق العاده موثر در کمک به گوگل شناسایی اینکه آیا شما در حال پوشش تمام موضوعات مربوطه در محتوای خود را.

در طول مرحله بهینه سازی و انتشار، ما همچنین برچسب عنوان پیشه وری و توضیحات متا طراحی شده برای افزایش نرخ کلیک کنید از طریق.

برای راهنمایی بهینه سازی فوق العاده قابل عمل تر، اتمام این لیست از تکنیک های جستجوگرها برای افزایش رتبه بندی.

6. ترویج

صدها راه برای ترویج محتوای با کیفیت وجود دارد، اما آشکارترین آن رسانه های اجتماعی است. شما همچنین می توانید در نظر انتشار مجدد سیستم عامل، و در مورد توسعه ایمیل ol خوب را فراموش نکنید.

دلیل ارتقاء فقط برای گرفتن چشم بیشتر در مقاله نیست; همچنین می تواند به backlinks بیشتر منجر شود, که به خوبی به عنوان طلا در صنعت جستجوگرها.

که گفت : هرگز برای backlinks پرداخت. ارزشش را نداره و با پنالتی گوگل ضربه می خورد.

7. نقد و بررسی تکرار

توسعه محتوا هرگز ‘انجام نمی شود.’ این یک فرایند مداوم است که به محض پایان آن شروع می شود. به همین دلیل است که ما تلاش های بازاریابی محتوایی خود را برای هر وب سایت به صورت ماهانه بررسی می کنیم.

اگر تلاش های ما در حال کار باشد، همان مسیر را برای محتوای آینده ادامه خواهیم داد. اگر نتایج را ن بینیم، وقت آن رسیده است که به یک استراتژی جدید توسعه محتوا محوریت دهیم.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را تجزیه و تحلیل کنید، این راهنمای تجزیه و تحلیل استراتژی بازاریابی شما باید مفید باشد.

اساسا، در طول این مرحله، وقت آن رسیده است که در مورد آنچه کار می کرد و چه چیزی کار نمی کرد، تأمل کنیم، و ما را به مرحله ‘جمع آوری اطلاعات’ فرایند برگردیم.

برداشت اصلی در اینجا این است که بهترین فرایند توسعه محتوا مداوم و همیشه در حال تغییر است. اين کاري نيست که يه بار بتوني انجام بدي و بگي کارت تموم شده

7 مرحله فرآیند توسعه محتوا (خلاصه)

  • جمع آوری اطلاعات
  • تجزیه و تحلیل موضوع وبلاگ
  • استراتگیز
  • نوشتن
  • بهینه سازی نشر
  • ترویج
  • نقد و بررسی * تکرار

بنابراین شما آن را وجود دارد، ما به طور مداوم در حال تحول استراتژی توسعه محتوا طراحی شده برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک از طریق قدرت محتوای Kickass.

آماده برای kickstart تلاش های توسعه محتوای خود را؟ دانلود کتاب بازی بازاریابی محتوایی ما برای راهنمای گام به گام.

علاقه ای به رویکرد DIY ندارد؟ برای ما یک پیام بفرستید تا ببینیم چگونه می توانیم به رشد ترافیک ارگانیک شما کمک کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه